Responder

Familienaam.be

Voor een gedetailleerd overzicht, zie : 'Hulpwetenschappen' in het klembord.
lanckact
male
Mensagens: 77
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica

Familienaam.be

Mensagem por lanckact »

Zijn er nog mensen die geen familienamen kunnen opzoeken op de website familienaam.be?
Ik krijg altijd de melding '0 personen gevonden', ook als ik een veelvoorkomende familienaam als Bogaert ingeef. Ik heb het al geprobeerd in Firefox en InternetExplorer, maar zonder resultaat :(
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Mensagens: 2598
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Het antwoord is simpel : links onderaan je familienaam intikken, maar... niet in hoofdletters.
Zo krijg ik voor mijn familienaam PITTERY 0 als resultaat,
maar bij het intikken van Pittery krijg ik het correcte cijfer 48
want we zijn aan het uitsterven :-(
mvg Greta
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10862

Re: Familienaam.be

Mensagem por wimdeckers »

Dat werkt inderdaad, maar wel raar dat ze dat hebben aangepast, want voorheen hoefde men die hoofdletter daar niet te gebruiken.
lanckact
male
Mensagens: 77
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica

Re: Familienaam.be

Mensagem por lanckact »

Dank, het is gelukt!

Het werkt inderdaad alleen als je een hoofdletter aan het begin van de naam typt.
Dus Bogaert wordt gevonden, BOGAERT niet en bogaert ook niet.
jvankeymeulen
jvankeymeulen
Mensagens: 63
Zou leuk zijn moesten ze nog eens een update doen. Ik bedoel 1998, 2008 en nu zijn we al net iets meer dan 10 jaar verder.
kvanbruwaene
kvanbruwaene
Mensagens: 16
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Hoe kan het dat de familienaam "Vanbruaene" in 1998 NIET voorkomt op de site familienaam.be, en in 2008 59 keer? Zijn dat allemaal inwijkelingen in die tien jaar? Of kunnen er foutjes opgetreden zijn bij het importeren van het Rijksregister? Ik vind in de telefoonboeken 1998-1999 nochtans verschillende Vanbruaene's...
Is dit een alleenstaand geval, of zijn er nog zo bekend?
wdemaesschalck
male
Mensagens: 3612
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemiddag,

Misschien ligt het aan de verschillende schrijfwijzen: Vanbruaene, Vanbruane, Vanbruwane, Vanbruwaene, Van Bruanen, Vanbrouaene, Vanden B... enz.

Mvg
William
Responder

Voltar para “Hulpwetenschappen, o.a. naam- en plaatskunde, dialecten, heraldiek”