Responder

inloggen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
Utilizador não registado (sgerda)
avatar

inloggen

Mensagem por sgerda »

ik kan niet inloggen
gewoonlijk staat gebruikersnaam en wachtwoord reeds voorgedrukt
nu moet ik dit terug invullen en krijg steeds foutmelding
wat moet ik doen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864

Re: inloggen

Mensagem por wimdeckers »

Wat u dus in ieder geval nimmer moet doen, is uw browser uw inlognamen en wachtwoorden laten onthouden.
Mocht uw computer ooit eens in verkeerde handen vallen of gehackt worden, dan kan men eenvoudig op alle websites inloggen die u gebruikt. En dat is vaak niet gewenst.
Het is beter, volgens computerveiligheidsexperts, om uw wachtwoorden gewoon te bewaren op een briefje, zolang u deze niet op uw computerscherm plakt. Hackers kunnen die briefjes niet lezen, en inbrekers gaan dar niet naar zoeken, want die willen zo snel mogelijk weer buiten staan.

Om nu toegang te krijgen tot uw account klikt u op 'Aanmelden' rechts boven in het scherm. Vervolgens voert u de naam van uw account in (dus niet uw e-mailadres of iets anders), en klikt u op 'Wachtwoord vergeten ?'. U ontvangt daarna een e-mailberichtje met een linkje waarmee u uw wachtoord kunt resetten.
Houd dat wachtwoord ook gewoon 'simpel' met wat (hoofd)letters en cijfers.
Responder

Voltar para “Geneanet : technische vragen”