Responder

abnormaliteit verbeteren

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Beste
heb zojuist van Geneanet een bericht gekregen dat er een fout gebeurd is en dat ik die abnormaliteit dien te verbeteren. Ikzelf stond als sosa 1 genoteerd tot voor deze fout. Nu kom ik in mijn stamboom niet meer voor nog mijn gezin nog mijn moeder. Ik kon dan ook mijzelf niet meer aanduiden als sosa 1. Hoe kan het dat van 5 namen alle nageslachten verdwenen zijn.
alle hulp is welkom om dit recht te zetten
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
U heeft rond 20.59 uur een gedcom geïmporteerd. Daarop heeft U blijkbaar die melding ontvangen ?

De gedcom zal dan corrupt zijn geweest, of niet compleet.

U kunt als Premiumgebruiker een door Geneanet automatisch aangemaakte backup terugzetten. Even klikken op 'Stamboom' in de menubalk, en dan kiezen voor 'Backup terugzetten'. Daar dan de laatste versie van Uw bestand selecteren en terugzetten.

Mogelijk moet U daarna wel weer de bronpersoon opnieuw instellen.
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
beste, ik heb deze gedcom doorgestuurd omdat ik mijn gegevens op geneanet niet meer vond, dus na jullie bericht in mijn postvak in. ik ben maar een leek in pc en weet echt niet hoe ik zoiets moet behandelen. vrgr Rita
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
beste, ik probeer de backup
vr gr Rita
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
sorry heb backup terug gezet maar deze geeft steeds de fout dat ikzelf niet meer besta in de stamboom van geneanet. ik zou dan iemand anders moeten kiezen maar vanaf mijn vader staat er niemand meer in. Dus ik kan niemand meer als sosa 1 aanduiden en kan het ook niet oplossen
gelieve mij te helpen a.u.b.
Rita
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
U heeft in afgelopen de automatische meldingen ingesteld ?
Naar aanleiding daarvan kreeg U een bericht dat die niet konden worden ingesteld, vanwege het ontbreken van een bronpersoon.

De bronpersoon is dan al eerder uit zicht verdwenen zonder dat U daar erg in heeft gehad. Waarschijnlijk bij de import van een gedcom, waarbij mogelijk een filter stond ingesteld, zodat de personen die onder de privacy veilen niet in de gedcom werden meegenomen.

U dient een nieuwe gedcom te exporteren, en daarbij het privacyfilter uit te schakelen of te negeren. Dan die gedcom importeren op Geneanet.

Mocht U niet zeker zijn van de inhoud van de nieuwe gedcom, dan kunt U die even aan mij via e-mail doorsturen. Dan ook even vermelden wie de bronpersoon dient te zijn, zodat er gecontroleerd kan worden of die in de gedcom staat vermeld.

Overigens bedankt voor het doorsturen van het door U ontvangen bericht. Ik zal de technici vragen om enige aanpassingen in de tekst aan te brengen, zodat deze duidelijker wordt, en zeker het abnormale woord 'abnormaliteit' laten verwijderen.
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Bedankt al voor de hulp. Ben nu mij stamboom op de pc aan het nakijken en heb reeds de privacy filter uitgezet. Tot op heden ben ik steeds als sosa 1 ingesteld geweest. Ik zal straks nog een nieuwe gedcom doorsturen.
vriendelijke groeten Rita De Waegeneer
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
Let vooral bij de export zelf op, dat er geen rekening wordt gehouden met het privacyfilter.
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
sorry het lukt mij niet om mijzelf in mijn geneanet stamboom te plaatsen. Heb mijn privatiefilter in de stamboom op pc uitgezet en krijg ook geen melding bij het doorsturen van de gedcom over enige privatie. Maar geneanet geeft steeds een link naar mijn persoon die hij niet heeft kunnen vinden? ik weet het echt niet meer. zal dienen hulp te vragen aan vrienden.
bedank voor uw tijd vriendelijke groeten Rita De Waegeneer
etvala
etvala
Mensagens: 10
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Beste
het moment dat ik opgegeven had, is het in orde gekomen. Dus ik kan gelukkig gaan slapen. Dank je wel voor uw geduld. Rita
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
Mooi dat het weer gelukt is !

Prettige nacht !
Responder

Voltar para “Geneanet : technische vragen”