Responder

Invoering van mijn stamboom verkloot ?

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
sagnal
male
Mensagens: 3
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemiddag.

Ik ben een prille beginneling op Geneanet na veel proberen ging het redelijk goed vond ik, totdat ik ontdekte dat ik de voor - en achternaam van mijn moeder had verwisseld.
Toen ik dat wilde corrigeren begreep ik dat mijn moeder er dubbel in stond dus heb ik haar ene naam verwijderd, daarna kreeg ik mijn 'goede' stamboom niet meer normaal tevoorschijn.
Na veel geklik en gezoek kwam hij weer via via, maar nu in het Frans en kan ik hem niet zo maar even tevoorschijn halen zoals eerder.
Het lijkt er op dat ik de hele boel verkloot heb.

Kan iemand mij hier mee helpen misschien ?

Met vriendelijke groet, Klaas.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10966
Als de taal op Frans staat, dan links onderin het scherm de taal terug zetten naar Nederlands.

Daarna eerst eens rustig gaan kijken wat er precies verkeerd staat, en dat corrigeren. Alles in uw stamboom is namelijk weer gewoon aan te passen.
sagnal
male
Mensagens: 3
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bedankt voor uw antwoord.

Ik heb me uitgelogd, website afgesloten en opnieuw opgestart en ingelogd, daarna was alles er weer.
Nu kan ik weer verder :D
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10966
Het is nooit weg geweest ;).

Als u eens uw stamboom niet terug ziet, bijvoorbeeld na verwijdering van een persoon, dan op Geneanet links bovenin het scherm klikken. Daarmee komt u op de startpagina, met daarop in het midden de personen die u als laatste invoerde, wijzigde of bekeek.
sagnal
male
Mensagens: 3
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goed om te weten :-*

Nu heb ik met behulp van dit forum profielfoto's kunnen plaatsten.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10966
Middels proberen komt men vaak stapje voor stapje verder.
En als er toch een vraag of probleem opduikt, dan weet u het forum te vinden.
Responder

Voltar para “Geneanet : technische vragen”