Responder

generatie en personen verwijderen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
bartvanmessem
bartvanmessem
Mensagens: 12
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
https://gw.geneanet.org/bartvanmessem_w?n=van+messem&p=x&oc=0&type=tree&

Beste,

Ik heb een probleem met het verwijderen van personen en een generatie. ( zie bovenstaande link )
1. Bij Guillaume Van Messem is er een tweede partner toegevoegd geweest ( ? ) .
2. Zijn zoon is Hendrik Van Messem , er staat dus een generatie tussen die er niet hoort tussen te staan.
Ik heb in het forum gekeken en al allerlei dingen geprobeert ( loskoppelen via partnerschap etc)
Niets lukt helaas.
Kan er mij iemand helpen aub.

Bedankt

Bart Van Messem
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
Eerst Hendrik loskoppelen van X vanuit het profiel van X via Partnerschap bewerken'.
Dan X loskoppelen van Guillaume, dus vanuit het profiel van Guillaume. op de zelfde wijze.
Vervolgens Hendrik koppelen aan zijn ouders vanuit zijn ouders, dus via 'Kind toevoegen'. Daarbij alleen de achter- en voornamen en het geslacht van Hendrik invoeren en bevestigen. het systeem komt dan met een melding met een lijstje namen. Daaruit de juiste Hendrik selecteren door er op te klikken en vervolgens op 'Verbinden' klikken. Volgt die melding niet, dan heeft u verkeerde namen ingevoerd, dus noteer wel even exact de namen van Hendrik voor u hem loskoppelt.

Dan nog even X opzoeken middels de zoekveldjes rechts in de banner, en hem en zijn partner verwijderen, of dat later nog eens doen, want ze staan verder niet in de weg.
bartvanmessem
bartvanmessem
Mensagens: 12
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Hartelijk dank, het is gelukt.
Als ik nog even mag, ik krijg de 2e partner "? " ook niet weg .
Ik probeerde dit ook via partnerschap bewerken , maar dat lukt niet
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
Even naar het profíel van X gaan, daar kiezen voor 'Partnerschap bewerken', onderin het schermpje klikken op 'Link tussen deze personen verwijderen', en daarna X verwijderen.
Responder

Voltar para “Geneanet : technische vragen”