Responder

Wachtwoord en login adres

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
Utilizador não registado (Ron verkissen)
avatar

Wachtwoord en login adres

Mensagem por Ron verkissen »

Ik heb even een vraag. Mij vader is nu ruim 11 jaar geleden overleden. Nu kom ik er pas achter dat mijn vader een stamboom heeft opgezet in geanet, maar nu komt het ik zelf heb daar geen inloggegevens en wachtwoord van. Hoe kom ik in contact met geanet om dit op te lossen.

U kunt mij e-mailen mij e-mail is [email protected]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
U komt in ieder geval niet in contact met geanet door uw vraag op het forum van Geneanet te stellen. Dat zijn twee totaal verschillende sites.

Mocht de account zich toch op Geneanet bevinden, dan eerst zelf een account aanmaken en uw vraag opnieuw stellen of hier verder antwoorden.

Gelieve in uw berichten op het forum niet uw e-mailadres of andere persoonlijke data te vermelden. Dat ter uwer eigen bescherming tegen spam, phising, en andere kwalijke zaken.
Via de door u te openen account kunnen wij u gewoon bereiken zonder dat u daarvoor persoonlijke data openbaar hoeft te vermelden.
Responder

Voltar para “Geneanet : technische vragen”