Responder

Opzoekingen in Canada en USA


rudy12
male
Mensagens: 1
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Hallo
Weet iemand waar ik terecht kan voor het opzoeken van familieleden in canada en USA.
Ik had kontakten met de "Gazette van Detroit" maar blijkt zonder resultaat. Ze laten niets meer van zich horen.
Het betreft 2 van mijn grootooms die in de jaren 1930 zijn geemigreerd.De ene naar canada de andere naar de USA.
Bij navraag aan familieleden heeft niemand nog kontaktadressen.Ik zou graag in kontakt komen met hun nakomelingen om zo mijn stamboom verder te kunnen aanvullen.
Help....
vince79
vince79
Mensagens: 4
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Hey ben zelf ook nog opzoek naar familie die naar Canada emigreerde in 1904
Heb men zoektocht begonnen door men stamboom op ancestry.com en Myheritage.nl te plaatsen en ben zo
Veel informatie te weten gekomen.

Op familysearch.org vind je pasagierslijsten,emigratie lijsten enzoveel meer.
Canada library and archives vind je volkstellingen en vele andere linken naar canadese archieven

Veel succes bij u opzoekingen!
gdmey
gdmey
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Inderdaad opzoekingen in ancestry.com levert de beste resultaten op.  Ikzelf heb ook heel wat familie uit Zedelgem en Veldegem die naar Amerika (Detroit) en Canada (Tillsonburg) vertrokken zijn tussen 1911 en 1922.  Ik vond iedereen terug.  Aan de hand van stambomen op ancestry.com kon ik contacten maken met mensen in Canada die ginder dan weer familie geworden zijn door huwelijk of die dezelfde voorouders hebben.  Feit is dat de vlamingen elkaar ginder toch nog in grote mate kennen.    Welke familie zoek je precies?
vince79
vince79
Mensagens: 4
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Ben bezig met de familie bekaert (men grootmoeder) vertrokken tussen 1904-1920 naar manitoba canada  winnipeg
Vanuit Oosterzele,Landskouter oost-Vlaanderen
Bekaert-De Wilde-Devlin-Senden Zijn de familienamen die ik zoek
gdmey
gdmey
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Jammer, deze namen zeggen me niets Vince.  Maar ik geef ze toch maar eens door bij mijn volgende contact met mijn familie.  Je weet maar nooit. 
Responder

Voltar para “Andere landen”