Responder

ik ben op zoek naar het graf van mijn oma in andrezieux boutheon


marielouiselafont
female
Mensagens: 2
Mijn oma, Marie Antoinette Lafont geboren Dumont is op 23-11-2011 overleden te Andrezieux Boutheon in Frankrijk.
dit ligt in het district Loire vlakbij st Etienne.
Nu kom ik er via de gemeente niet achter op welke begraafplaats ze ligt, ze geven eenvoudigweg geen antwoord op al mijn vragen en ik weet ook niet of er nog levende familie van mij woont.
Daarnaast is de afstand te groot om onderzoek te doen, misschien dat een van de leden daar is geweest om te fotograferen en daar beelden van heeft en ook weet welke begraafplaats het is.
Misschien ligt ze in een familiegraf samen met mijn opa, Raymond Lafont maar ook daar ben ik  niet zeker van.
Als er iemand is met info hoor ik dit graag.

Marie-Louise Lafont
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Mensagens: 2598
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Een klein kansje dat hier op je vraag wordt gereageerd...  Met de vakantieperiode voor de deur lukt dat misschien wel...
Veel meer kans heb je via onze service GeneaExchange, samenwerkingshulp
Daarvoor eens uitvissen m.b.v. de zoekrobot als er in Frankrijk,
in Andrezieux Boutheon of naburige plaats Geneanet leden werkzaam zijn.
Hopelijk slaagt je zoektocht.  mvg, Greta

PS - De GeneaExchange bestaat enkel voor Premiumleden (=betalend), maar via de zoekrobot vind je misschien wel iemand die je kan helpen.
marielouiselafont
female
Mensagens: 2
Heb geprobeerd om op geneaexchange de gegevens in te vullen, alleen krijg je daarvoor niet de kans want hij springt gelijk door naar het deel tegenprestatie.
Misschien omdat dit nog een bèta versie is?

Gr, Marie
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Mensagens: 2598
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Sorry voor late reactie, maar ganse tijd uithuizig...
Zoals achteraf in mijn PS vermeld zal het niet lukken via GeneaExchange (een faciliteit voor betalende Premiumleden).
Minder omslachtig in jouw situatie is om je vraag ook eens de stellen (in 't Frans) bij onze collega's op het Franstalige forum  
>>>  Eerst onderaan links taal aanpassen (Français) en dan naar beneden scrollen en kiezen voor haute Loire (43).
Zeker met 'recentere' voorouders in Frankrijk kan het interessant voor je zijn om daar op verkenning te gaan.  mvg, Greta
Responder

Voltar para “Andere landen”