Responder

searching for David McIntosh and Elizabeth Pryde M.S. Young


ladymac1
ladymac1
Mensagens: 27
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
ik ben op zoek naar de voorouders van David McIntosh lanarkshire Schotland Verenigd Koninkrijk. alles wat ik van hem weet is dat zijn zoon William Young Macintosh heette, William Young Macintosh was getrouwd met Elizabeth Smith Brownlie in 1947 te Burnbank Schotland. op hun huwelijks certificaat staat dat de ouders van William, David Macintosh en elisabeth pryde m.s. young zijn. waar m.s. voor staat weet ik niet. verder vind ik helemaal niet over dit huwelijk. ik weet dat de familie oorspronkelijk van Bowmore op het eiland Islay Schtoland komt maar er zijn zo veel Davids te vinden maar geen in combinatie met Pryde. ik hoop dat iemand me op het goede spoor kan zetten wan de zoon van William zelf kan me niet verder helpen omdat er niet veel over familie gesproken werd. hoop via deze weg een aanknoping te vinden.

I am searching for ancestors of David McIntosh Lanakrshire Scotland, all I know is his sons name William Young McIntosh married in 1947 to Elizabeth Smtih Brownlie. on his birth certificate are the names of his parents mentoined, David McIntosh maried to Elzabeeth Pryde m.s. Young. I know the family orrignally is from Bowmore Islay Scotland and moved later to the region of Lanarkshire Scotland.there are a lot of Davids to find but I can not find any connection to the Pryde famlily. I hope somebody can help me on the way with my search. Thank you very much.
kvoet
male
Mensagens: 3115
Goedemiddag,

Zoals je hier kan lezen, betekent M.S. maiden surname.

Succes met uw zoektocht!

Mvg
Kris
ladymac1
ladymac1
Mensagens: 27
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Oh. Alvast dank. Dus dan moet ik kijken naar de combinatie Macintosh Young. Dan denk ik dat Pryde zoals vaker voorkomt in Schotland een toevoeging is van de opa of oma van Elizabeth. Dank voor de info
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
Heeft U deze oproep ook al geplaatst op het Engelstalig forum ?

Daarvoor even op 'forumoverzicht' links boven dit onderwerp, en vervolgens naar beneden scrollen en op 'Family History Search' klikken. Daar dan nog even kiezen voor het subforum 'United Kingdom' en Uw vraag daar stellen.
leenb
female
Mensagens: 76
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Anders eens zoeken op ScotlandsPeople | Connecting Generations daar vind je o.a. het huwelijk terug van David McIntosh en Elizabeth Pryde Young en nog veel meer. Registreren is noodzakelijk, zoeken is gratis, de resultaten bekijken is betalen.
ladymac1
ladymac1
Mensagens: 27
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Nadeel van scotland people is dat wanneer je bv de naam Keesje in vult met geboorteplaats die je weet, je vier keer Keesje krijgt maar niet kunt zien wie de ouders zijn. Dan moet je ze alle vier bekijken en betaal je vier keer met het risico dat jouw Keesje er helemaal niet tussen zit.
greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Mensagens: 2598
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Inderdaad, heel veel mits betalen in GB!...
Voor zover je ons forumtopic 'Bronnen Groot-Brittannië' nog niet ontdekt hebt :
https://nl.geneanet.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=522145 (5 tekstjes),
met speciale aandacht voor Engelse én Schotse gegevens van bij FamilySearch
https://nl.geneanet.org/actueel/post/2017/01/250-miljoen-engelse-gegevens-werden-toegevoegd-op-geneanet
Data die ondertussen regelmatig werden aangevuld en nog verder zullen worden aangevuld
(even naar beneden scrollen voor het landkaartje met aantallen); wel een tool voor betalende leden.
Verder in de gaten houden dus. mvg, Greta
Responder

Voltar para “Andere landen”