Responder

Op zoek naar M. Dubois, Socx, Noord-Frankrijk

anjake1
female
Door een erfeniskwestie zijn wij , mijn papa en ik, op zoek naar een nicht van mijn tante die in 2016 overleden is. Twee jaar geleden is ook mijn dooppeter, oudste broer van mijn papa, overleden.
Daar de verdeling van erfenis op zich laat wachten door “ onvindbare nicht “ , volgens notaris probeer ik via deze site maar eens. Ik ben een leek in deze dingen, dus indien mogelijk beetje hulp graag. De dame, waarvan brief ivm notaris teruggekomen is, heet Myriam, Louise, Octavie Dubois. Zij moet in Socx gewoond hebben in Frankrijk.
Ik weet ook alleen dat zij in 1947-48 geboren is. Wij weten dus niet if deze dame nog in leven is , ja of neen, en of er kinderen zijn. Het zou een hele opluchting wezen indien iemand ons kan helpen gegevens over deze dame te weten te komen. Ambassade en consulaat geven geen gegevens door ook niet aan advocaat. Mijn grootse dank aan wie ons kan helpen. Mvg Van der Veken Anja

greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Árvore : Gráfico
Ver a árvore genealógica
Ik heb je vraag afgesplitst van de vraag over een onvindbare halfbroer in Noord-Frankrijk
waar het niets mee te maken heeft; zo ook een betere blikvanger.
Hopelijk komt er een reactie op je vraag, maar ben niet zo zeker
aangezien het hier om een levend persoon gaat (of misschien een recent overlijden)
en de privacy van deze dame dient gerespecteerd te worden, ook wettelijk.
"Op hoop van zege!" en mvg, Greta

Responder

Voltar para “Andere landen”