Responder

Ik weet niet waar te beginnen : Jean Joseph Galler x Marie Louise Renwart


wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
Ik heb uw vraag even verplaatst naar het juiste forum.
Beter ook inloggen voordat u een bericht plaatst.

Ook handig om de volledige namen van de gezochte persoon in de titel te vermelden. Daarvoor even klikken op het potloodje boven het bericht.
krisvr
female
Mensagens: 508
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Hoe is dan de volledige naam van die voorouder?

Kris
rgaller
male
Mensagens: 8
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
De naam van mijn grootvader is GALLER Jean Joseph. De naam van mijn grootmoeder was RENWART Marie Louise. Alleen weet ik niet of ze gehuwd waren, maar in 1924 waarschijnlijk dus wel. Ik weet wel dat hij nog leefde in 1948 (trouw ouders).
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
Ok, ik heb de titel voor u even aangepast, zodat men gelijk kan zien om wie het gaat.
wimpeeters
male
Mensagens: 284
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Openbaarheid van die akten speelt totaal geen rol. Aangezien het over rechtstreekse voorouders gaat, kunnen die gewoon aangevraagd worden bij de desbetreffende gemeenten.
bvanherck
female
Mensagens: 523
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Hallo,
Ik weet niet of deze onderstaande link iets kan helpen, maar als het inderdaad rechtstreekse familie van U is en overleden in Flémalle, dan kan U zoals Wim Peeters schrijft, als rechtstreekse afstammeling (kleinzoon) een akte aanvragen bij deze gemeente :
https://nl.geneanet.org/kerkhof/view/5072968/persons/?individu_filter=RENWART%2BLouise
Vriendelijke groeten, Brigitte
rgaller
male
Mensagens: 8
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Ok, bedankt. Ik heb nu een mail gestuurd naar de gemeente, afwachten of ze antwoorden. Rudy
Responder

Voltar para “België”