Responder

The Family Tree of Magnus Torstein Jogvanson Johansen ,Ejde in Faroe Islands.

I dette forum kan man stille spørsmål som gjelder bruk av modulen Slektstre On-line (konsultere, innsende en Gedcom-fil, enkle eller ekspert innlegginger, sette personlig preg på slektstre, ta hånd om personer i tiden, lage en familiehistorie i slektstreet o

Moderador: reidars

dsl1600370
dsl1600370
Mensagens: 3
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica

  Hi, I have a trouble to get access to my Family Tree under dsl1600370  the Johansen Family Tree. I want the code to open the Tree . I had been Member before and now I try a come-back with my Genealogy-Researching. Are there someone who can give me a helping hand and contact GeneaNet Team for me. I have send two message but I have not get a answer yet.

                    Yours sincerely. Mr. Magnus Torstein Jogvanson Johansen
                                                        Korndalsvegur  8.
                                                        FO - 0470  Ejde.
                                                        FAROE  ISLANDS.
                                        State is: Denmark.

            NB.!!! Please help me as hurry you can.
magn54
magn54
Mensagens: 1
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Jeg har stadigvekk et problem . Det er at jeg er ikke klar over hvad var mitt Password. Venligst fortæll mig hvad mitt Password er.
dsl1600370
dsl1600370
Mensagens: 3
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Desværre kan ikke komme ind på mitt Slægtstree , noget må være ordeligt galdt . Kan du ikke give mig et direkte Link der åbner Træet . De Brugernavne og Password ser ud til ikke at due alligevel. Venligst Magnus.

NB. !!! Jeg synes GeneaNet har alt for indviklet manrer sæligt når man vil ind på sitt forige Træ. Det er så enkelt ,det burde det være.
dsl1600370
dsl1600370
Mensagens: 3
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Nonsense, please delete both my Tree and my Name from the account.

Mr. Magnus.!!!
Responder

Voltar para “Slektstre - Familiehistorie”