Foto fra Waterville Minnesota

I dette forum kan man stille spørsmål som gjelder bruk av modulen Slektstre On-line (konsultere, innsende en Gedcom-fil, enkle eller ekspert innlegginger, sette personlig preg på slektstre, ta hånd om personer i tiden, lage en familiehistorie i slektstreet o

Moderador: reidars

olson1954
male
Mensagens: 7
Ville noen gjenkjenne noen fra det vedlagte bildet? Jeg tror bildet ble tatt i Waterville Minnesota i slutten av 1940-tallet eller tidlig på 1950-tallet. Damen på venstre side er min store tante Mae Anderson (nee Olson, født 1891). Jeg tror de andre er hennes familie fra mors side, muligens Larson / Larsen, Hill, Langballe. Eventuell hjelp til å identifisere disse menneskene er mye verdsatt! Takk, Doug Olson

Would anyone recognize any one from the attached photo? I believe the photo was taken in Waterville Minnesota in the late 1940's or early 1950's. The lady on the left seated is my great aunt Mae Anderson (nee Olson, born 1891). I believe the others are her family from her mother's side, possibly Larson/Larsen, Hill, Langballe. Any help in identifiying these people is much appreciated! Thank you Doug Olson
Anexos
image5.JPG

Voltar para “Slektstre - Familiehistorie”