Responder

Bjud in dina nära och kära

smortensen
smortensen
Hej
Jag la upp mitt släktträd har på GeneaNet i söndags den 8/12 2013 och jag vill bjuda in familj och släkt att titta på släkttraädet. Jag provade med att bjuda in 3 stycken, men de har inte fått någon inbjudan. Tar det längre tid att skicka mejl från den här sidan? Jag fyllde i namn och epostadress. Vad mer kan man göra? Tacksam om ni kan ge en beskrivning hur det ska göras.
Vänlig hälsning smortensen

janolofh
janolofh
Hej

Om Du tittar i Din adressbok (http://sv.geneanet.org/contacts) kan Du se att Du redan har en gäst (Jessica M). Vidare kan Du i 'Obesvarade frågor', se ett meddelande till ännu en person (Johnny M) skickat 9 december. Kan Du fråga honom att kolla sin spambox? Leveranstiden är mycket snabb, lika snabb som en vanlig mail.
Skickade Du ytterligare en inbjudan?

Jan-Olof

smortensen
smortensen
Hej
Ja det gjorde jag. Nu ser jag att det fungerar. jag trodde jag hade gjort något fel när inte svaren kom tillräckligt snabbt.

avenor
female
Árvore : Não gráfico
Ver a árvore genealógica
Jag vill bjuda in alla mina syskon som gäster och har testat att bjuda in en syster. Hon fick mailet men eftersom hon bara kommer till inloggnings- och registreringssidan så finns det ju inget sätt att komma in på min sida utan att hon loggar in med mina uppgifter. Jag vill ju bjuda in dem som gäster, inte med rättighet att ändra (har många syskon!). Vad är det jag inte förstår?

jhjalmered
jhjalmered
Moderator
Árvore : Gráfico
Ver a árvore genealógica
Hej

Jag återkommer snarast med ett svar.

Jan-Olof

janolofh
janolofh
Hej igen
Ursäkta dröjsmålet.
Gäster kan se privat information på familjeträdet.
Det är därför vi ber att de skaffar eget konto på Geneanet.

Hoppas att Du är nöjd med svaret.

Jan-Olof

Responder

Voltar para “Släktträd - Familjekrönika”