Responder

renseignement Fmille MONTOLIO


dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonjour,
Je suis à la recherche d'informations (naissance, mariage et décès) de ces deux personnes : MONTOLIO ORTELLS Juan né à Ayodar, province de Castellon de la Plana (vers 1863) mariée avec ADELANTADO BADAL (ou VITAL ) Manuela, née vers 1865 à Fuentes de Ayodar;
Je vous remercie
Agnès
lbacelo
female
Mensagens: 4876
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonjour
Il va falloir beaucoup de chance pour trouver des actes.
Je vous donne des adresses:
-Chercher sur family
-https://www.raicesreinovalencia.com/index.php/es/parroquias
mais Diócesis de Segorbe- Castellón
San Cristobal nº 5
12400 Segorbe
(Castellón)
Espagne
[email protected]
http://archivo-obsegorbecastellon.es/
Cerrado por digitalización e inventariado.

ou directement à la paroisse
Parroquia de la Iglesia de San Vicente Ferrer
Plaza Iglesia, 8, 12224 Ayódar,
Castellón
Espagne

Iglesia Parroquial de San Roque
Plaza Svdor Segarra, 1,
12225 Fuentes de Ayódar,
Castellón,
Espagne
Je peux vous envoyer les imprimés vierges et traduits.
Lyne
dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonjour,
Je vous remercie pour votre réponse et j'accepte volontiers les imprimés que vous me proposez, voulez-vous mon adresse mail?
A+
Agnès
lbacelo
female
Mensagens: 4876
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Re
Je vous les envoie par message personnel sur le site
Cordialement.
Lyne
dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Re,
encore merci pour tout
Cordialement
Agnès
serratjn
serratjn
Mensagens: 5
Hola Agnès.

Tinc informació de les persones que busques.

Primer de tot dir-te que no es conserven llibres d'Ayodar i que de Fuentes de Ayodar només de 1883 a 1898.

Malgrat tot he aconseguit les seves dates de naixement, matrimoni i defunció de la Manuela Adelantado Badal.

Manuela Adelantado Badal *12-9-1864, a Fuentes de Ayodar (tret del seu expedient matrimonial), +18-3-1892, a Sant Martí de Provençals (tret del registre civil).

Juan Montolio Ortells *15-6-1862, a Ayodar (tret del seu expedient matrimonial) +després del 18-3-1892.

Es van casar el 13-6-1886 a l'església de Santa Maria del Taulat, de Sant Martí de Provençals. La inscripció civil és del 18-3-1887.

Sant Martí de Provençals és va annexionar el 1897 a Barcelona.

Montserrat Jordi
dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonjour,
Je vous remercie énormément pour votre aide, peut-être pourrez-vous me dire où je peux trouver ces actes?
Bonne soirée
Agnès
serratjn
serratjn
Mensagens: 5
Bona tarda!

Podries demanar el seu certificat LITERAL de matrimoni al registre civil, per internet i te l'envien per correu postal.

https://sede.mjusticia.gob.es/ecertificados/solicitud/solcertmatrimonio?lang=ca_es&idpagina=1215197884559&idtramite=103

Ho has de demanar al registre civil de Barcelona; posar que es van casar a Sant Martí de Provençals; data de la inscripció 18-3-1887; llibre 7; pàgina 103; registre 62.

També pots demanar el certificat LITERAL de defunció de la Manuela Adelantado Badal.

https://sede.mjusticia.gob.es/ecertificados/solicitud/solcertdefuncion?lang=ca_es&idpagina=1215197884559&idtramite=105

També l'has de demanar al registre civil de Barcelona; posar que es va morir a Sant Martí de Provençals; llibre 44; pàgina 148; registre 304.

Amb això crec que trobaràs bastant d'informació.

Si t'és més còmode em pots enviar un correu electrònic a [email protected]

He treballat bastant sobre Barcelona i, sobre tot, Sant Martí de Provençals.

Montserrat.
dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonsoir, vous êtes géniale, je vous remercie encore mais je vais avoir du mal à faire une demande car je pense qu'il faut parler espagnol et ce n'est pas dans mes qualités, encore merci
Bonne soirée
Agnès
serratjn
serratjn
Mensagens: 5
Hola!

Cap problema. Jo utilitzo el traductor, perquè tot i que vaig estudiar francès el tinc rovellat.

Si no te'n surts envia'm un correu i ho omplim juntes.

Montserrat
dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonsoir,
merci beaucoup
Bonne soirée
agraellg
female
Mensagens: 1
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Hola, he llegit amb interès la vostra conversa. Els meus tataravis erende Fuentes de Ayodar, Pascual Montolio y Antonia Domènech. Tot el que sé és per la partida de neixement de la meva besavia.
Vaig escriure al capellà de Fuentes i efectivament, no hi ha res.
No crec que l'Antonia Domènech sigui de Fuentes, aquest cognom no és d'aquesta zona,crec
serratjn
serratjn
Mensagens: 5
Hola!

Jo també tinc avantpassats a Fuentes de Ayodar. Montolio si que deu ser d'allà, però Domènech, segur que no, per tant els fills no deurien néixer a Fuentes. Tens la data de naixement?
dagnes21
male
Mensagens: 186
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Bonjour,
Merci pour vos messages mais j'essaie de traduire et je ne comprends pas trop ce que vous m'écrivez
A+

Jo també tinc avantpassats a Fuentes de Ayodar. Montolio si que deu ser d'allà, però Domènech, segur que no, per tant els fills no deurien néixer a Fuentes. Tens la data de naixement?
[/quote]
serratjn
serratjn
Mensagens: 5
El que deia és que Montolio si que pot ser de Fuentes de Ayodar.

Domènech no.

Montserrat
Responder

Voltar para “Espagne”