Responder

voorouders in Duitsland


robertrijs
robertrijs
Mensagens: 4
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
Ik wil me eerst graag even voorstellen: Robert W.H.Rijs en doe onderzoek naar mijn voorouders,
mijn stamboom is te vinden op:
https://www.myheritage.nl/site-340422741/rijs
Bij mijn betover-over?grootvader ontstaan de problemen :(  Joseph Reisch is geboren in Neuhausen/Nyhausen? in Pruissen? Zie het bijgevoegde bestand:

Parenteel van Josephus Rei(j)sch
1 Josephus Rei(j)sch is geboren omstreeks 1751 in Neuhausen (Duitsland). Josephus is overleden op 28-05-1795 in Amsterdam, ongeveer 44 jaar oud. Josephus trouwde, ongeveer 36 jaar oud, op 20-07-1787 in Amsterdam met Elizabeth Hendriks, 38 of 39 jaar oud.
Elizabeth is geboren in 1748 in Amsterdam, dochter van Jan Hendrikse en Wilmijntje Koppens (Keppers). Zij is gedoopt op 17-01-1748. Elizabeth is overleden.
Kinderen van Josephus en Elizabeth:
1 Thomas Josephus Rei(j)sch, geboren in 1789 in Amsterdam. Volgt 1.1.
2 Bernardus Rijs, geboren in 1792 in Amsterdam. Volgt 1.2.
1.1 Thomas Josephus Rei(j)sch is geboren in 1789 in Amsterdam, zoon van Josephus Rei(j)sch (zie 1) en Elizabeth Hendriks. Hij is gedoopt op 08-07-1789 in Amsterdam. Thomas is overleden.

Ik stuit op grote problemen om de voorouders van Joseph en Thomas te kunnen vinden in Duitsland, a leens een berichtje op Geanet Duitsland gezet en een bronnen geraadpleegd...maar ik kom niet verder. Wie kan mij helpen? Alvast mijn dank hiervoor!
Anexos
joseph reisch ondertrouwkl.jpg
thomaskl.jpg
jdrbaix
jdrbaix
Mensagens: 85
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
De afbeeldingen zijn niet leesbaar door de lage kwaliteit.
Kan je eventueel grotere (of leesbare) afbeeldingen in dit topic plaatsen?

Bedankt!

Jasper Derbaix
robertrijs
robertrijs
Mensagens: 4
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
robertrijs Escreveu: 14 novembro 2017, 22:06 Ik wil me eerst graag even voorstellen: Robert W.H.Rijs en doe onderzoek naar mijn voorouders,
mijn stamboom is te vinden op:
https://www.myheritage.nl/site-340422741/rijs
Bij mijn betover-over?grootvader ontstaan de problemen :(  Joseph Reisch is geboren in Neuhausen/Nyhausen? in Pruissen? Zie het bijgevoegde bestand:

Parenteel van Josephus Rei(j)sch
1 Josephus Rei(j)sch is geboren omstreeks 1751 in Neuhausen (Duitsland). Josephus is overleden op 28-05-1795 in Amsterdam, ongeveer 44 jaar oud. Josephus trouwde, ongeveer 36 jaar oud, op 20-07-1787 in Amsterdam met Elizabeth Hendriks, 38 of 39 jaar oud.
Elizabeth is geboren in 1748 in Amsterdam, dochter van Jan Hendrikse en Wilmijntje Koppens (Keppers). Zij is gedoopt op 17-01-1748. Elizabeth is overleden.
Kinderen van Josephus en Elizabeth:
1 Thomas Josephus Rei(j)sch, geboren in 1789 in Amsterdam. Volgt 1.1.
2 Bernardus Rijs, geboren in 1792 in Amsterdam. Volgt 1.2.
1.1 Thomas Josephus Rei(j)sch is geboren in 1789 in Amsterdam, zoon van Josephus Rei(j)sch (zie 1) en Elizabeth Hendriks. Hij is gedoopt op 08-07-1789 in Amsterdam. Thomas is overleden.

Ik stuit op grote problemen om de voorouders van Joseph en Thomas te kunnen vinden in Duitsland, a leens een berichtje op Geanet Duitsland gezet en een bronnen geraadpleegd...maar ik kom niet verder. Wie kan mij helpen? Alvast mijn dank hiervoor!
Anexos
joseph reisch ondertrouw.jpg
robertrijs
robertrijs
Mensagens: 4
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
groter bestand geplaatst!
Anexos
thomas raisch ondertrouw.jpg
robertrijs
robertrijs
Mensagens: 4
Modo de introdução: Texto
Navegação: Texto
Ver a árvore genealógica
2 wat grotere bestanden geplaatst, hoop dat nu alles beter leesbaar is?
Responder

Voltar para “Andere landen”