Responder

Premium abonnement

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
lodewijk4
male
Mensagens: 1

Premium abonnement

Mensagem por lodewijk4 »

Ik heb op 22 februari €50 betaald op de Franse rekening voor Premium abonnement. Graag toegang! Vriendelijke groet, Louis Candel
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10857

Re: Premium abonnement

Mensagem por wimdeckers »

Als U betaald heeft middels een normale bankoverschrijving, dan kan de activatie tot 10 dagen in beslag nemen. Het duurt eerst al een aantal dagen voordat de betaling van bank naar bank is gegaan, en daarna dient de betaling nog door de administratie op de juiste account verwerkt te worden.

Heeft U wel de naam van de account vermeld in Uw betaling, want anders kan de administratie de betaling niet verwerken ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10857
Ik heb inmiddels gezien dat Uw Premium werd geactiveerd. Bedankt voor Uw bericht daarover.
dick194201
dick194201
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemiddag,
Op 12 februari j.l. heb ik naar de Franse Bank 50,00 euro overgemaakt van mijn ING Bankrekening :NL13INGBxxxxxxxxx.Hierbij heb ik mijn inschrijvingsnummer vermeld,deze is dick194201.Het is teleurstellend dat dit abonnement nog steeds niet is geactiveerd.Heel graag dit zo spoedig mogelijk doen.Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Dick Jansen Vreling
xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10857
Wat ik teleurstellend vind, is dat U wel allerlei privacy-gevoelige informatie van U zelf in het bericht noemt, welke ondertussen voor Uw veiligheid werd verwijderd, maar niet de IBAN en de BIC van de Franse bankrekening waar U de betaling heeft gedaan.
Gaarne die hier nog even vermelden.

Voor de rest is er momenteel niets bekend omtrent enige betaling of poging daartoe. Als U na het inloggen op de naam van Uw account klikt, en vervolgens kiest voor 'Premium abonnement', dan zou daar een melding van een factuur in afwachting van betaling moeten staan. Dat is niet het geval.
Heeft U die keuze sowieso wel gevolgd om een premium af te sluiten, of heeft U een andere weg gevolgd ?
dick194201
dick194201
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemiddag,
U heeft gelijk,de privacy gevoelige gegevens had ik niet moeten vermelden.Ik heb ze vermeld om u in de gelegenheid te stellen wat makkelijker uit te zoeken of de betaling is geschied.Dit is dus dom van mij en trek het boetekleed aan.
De 50,00 euro heb ik op 12 -02-2019 overgemaakt naar de IBAN van de Franse Bankrekening:FR7630056000300030034235150
BIC nummer CCFRFRPP. bestelnummer wat ik vermeld heb is dick194201.Op het afschrift van mijn bankrekening word vermeld:
Bestelnummer Decl 94201.
Verder kan ik u mededelen dat ik voor het lid worden de normale procedure heb gevolgd.Aangeklikt Ontdek Premium en dan aangeklikt
50,00 euro voor 1 jaar abonnement.Vervolgens mijn gegevens gecontroleerd en bevestigd enz.
Ik hoop werkelijk dat ik u voldoende informatie heb verstrekt om zo het lidmaatschap te verkrijgen.
Dank dat u de privacy gevoelige gegevens heeft verwijderd.Mocht u nog nadere informatie nodig hebben dan ben ik gaarne bereid deze aan u te verstrekken.
Met vriendelijke groet,
Dick Jansen Vreling
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10857
U noemt bestelnummer dick194201, en zegt dat op Uw afschrift Decl 94201 vermeld staat. Aangezien Geneanet niet met declaratienummers werkt, ga ik ervan uit dat Uw bank van dick194201, decl 94201 heeft gemaakt, hetgeen bij Geneanet dan ook zo werd ontvangen, en dus door de administratie niet kon worden verwerkt, omdat er feitelijk geen accountnaam in de omschrijving stond vermeld.

Ik zal de administratie vragen om even te zoeken op decl 94201, want ergens heeft Uw bank de omschrijving gewijzigd.
dick194201
dick194201
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Dag Wim,
Wat fijn om zo een snelle reactie te krijgen.Hartelijk dank daarvoor.Ik hoop dat ik nu spoedig lid ben van uw vereniging.
Met vriendelijke groet,
Dick Jansen Vreling.
dick194201
dick194201
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemiddag Wim,
Het is nu alweer bijna drie weken geleden dat we voor het laatst contact hadden.Jammer genoeg is mijn lidmaatschap nog steeds niet geactiveerd.Zo langzamerhand ga ik eraan denken om het door mij overgemaakte bedrag van Euro 50,00 dan maar terug te vragen.Wil je mij aangeven op welke wijze ik dat het beste kan doen.Bijvoorbeeld per mail met kopie bankafschrift bijvoegen.Graag hoor ik van je.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10857
Waarom wacht U zo lang met reageren ?
Ik zal de administratie vragen of er nog een onbekend ontvangen bedrag gereserveerd staat, dan kunnen ze wellicht Uw premium alsnog activeren.
dick194201
dick194201
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Je moet toch iemand de tijd gunnen om het goed uit te zoeken.Ik hoop van ganser harte dat het lukt mijn lidmaatschap te activeren.Ik zal opnieuw na 14 dagen reageren,of hopelijk eerder als het gelukt is.
Groet,
Dick
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10857
Zoals U ziet hoeft het niet altijd lang te duren. Waarschijnlijk is er de eerste keer toch per abuis op Uw accountnaam gezocht i.p.v. op de door Uw bank vermeldde foutieve omschrijving.

Uiteraard loopt Uw premium pas vanaf vandaag, en is die dus geldig tot 27/3/2020.

Excuus voor de vertraging !
dick194201
dick194201
Mensagens: 10
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Beste Wim,
Ik ben erg blij dat ik nu lid ben van Geneanet.
Bedankt voor de bemoeienissen in deze.
Met vriendelijke groet,
Dick Jansen Vreling
Responder

Voltar para “Vragen over accounts en Premium”