Responder

Meerwaarde Premium abonnement

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
e10
male
Mensagens: 47
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
goedenavond,
ik werk al enige tijd met geneanet tot volle voldoening maar de stamboom wordt vnl ingevuld via aldfaer en dan met gedcom overgezet. dit is echter niet altijd correct en zou dus graag alles in geneanet invoeren. (misschien enkel de fouten verbeteren??). ik vraag me echter af of de premium versie echt een meerwaarde is voor het vinden van gegevens? er is nl heel veel te vinden met de gratis versie en ik vind niet echt terug of je met de premium versie nog meer kan vinden? ik lees vnl dat je meerdere "zoekfuncties" hebt maar dat betreft meer de filters enzo. Zoek je via premium echt in een grotere database of is dit hetzelfde?
alvast bedankt voor dit zeer bruikbare instrument voor een beginner!
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
Uw bericht is afgesplitst van het onderwerp waaraan U het toevoegde.
Wilt U in het vervolg niet Uw bericht plakken aan een onderwerp dat een andere inhoud heeft, en verder niets met Uw eigen vraag te doen heeft ? Zo blijven de lijnen van vragen en antwoorden binnen de onderwerpen duidelijk en volgbaar.

Naast de mogelijkheid om selectiever te zoeken binnen bepaalde databases, krijgt U ook toegang tot de vondsten in aanvullende databases die U nu af en toe tegen zult zijn gekomen, en waar U de melding kreeg dat die alleen beschikbaar zijn voor Premiumleden.
Daarnaast heeft u de beschikking over 2gb ruimte voor documenten en foto's in de map 'Uw documenten en foto's', in plaats van 250mb nu.
Verder kunt U naast automatische meldingen op naam, dan ook meldingen per persoon maken, dus ook daar een optie tot specifieker zoeken.
En zo zijn er nog wat extra opties...
e10
male
Mensagens: 47
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Hoi wim, ook hier een dankje voor het vlugge antwoord! Alleen besef ik niet wat ik fout deed. het was dan ook zeker niet mijn bedoeling te zaak hier in het honderd te laten lopen. Ik let volgende maal beter op. :oops:
ik waardeer ten zeerste jullie hulp en ga me dan ook inschrijven voor een premium abonnement!
potten2
male
Mensagens: 1
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
abonnement loopt dit automatisch door.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
Nee, het abonnement stopt aan het einde van de looptijd. Indien er vóór die tijd niet betaald werd voor een verlenging, dan wordt de account automatisch weer omgezet in een gratis account, dus zonder de premiumopties.
Enkele weken vóór de het einde van de looptijd ontvangt U daarover een bericht.
lordje
lordje
Mensagens: 6
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Als je abonnement afloopt en je verlengt hem niet, is het dan mogelijk dat er gegevens verloren gaan?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10864
Nee, er is immers geen limiet op het aantal personen in de stamboom. Al Uw ingevoerde data blijven dus wat ze zijn, maar U kunt dan alleen geen premiumopties meer gebruiken.
Responder

Voltar para “Vragen over accounts en Premium”