Responder

Verlenging van premium abonnement

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
snuijtenheffels
snuijtenheffels
Mensagens: 24
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemorgen,
Ik heb gisteren (3x) mijn premium abonnement proberen te verlengen. Ik kreeg steeds de melding dat er zich een fout had voorgedaan, vandaar mijn 3 pogingen.
Omdat ik dit vreemd vond ben ik op mijn ING rekening gaan kijken en zie dat er inmiddels 3x 50 Euro is afgeschreven van mijn rekening.

Ik verzoek u vriendelijk het teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug te storten en de verlenging van mijn premium abonnement in uw administratie te registreren.

Verder hoop ik op een spoedige reactie uwerzijds,

Hartelijke groeten,
Sonja Nuijten-Heffels
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
Kunt U aangeven op welk moment die foutmelding werd gegeven, dus door Geneanet of door de bank zelf ?

Ik zal de administratie verzoeken de tweemaal te veel betaalde bedragen terug te storten.
snuijtenheffels
snuijtenheffels
Mensagens: 24
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw snelle reactie, en fijn dat het teveel betaalde bedrag (€100) terug wordt gestort.
Het exacte tijdstip van de foutmeldingen weet ik niet meer (ik denk rond half 10), maar het was gisterochtend de 31e mei. Het was zeker een foutmelding van Geneanet.

Ik krijg op geneanet nog steeds de melding dat mijn abonnement gisteren is verlopen en de status ‘in afwachting van betaling’ aangeeft. Hopelijk kunt u dit aanpassen?

Hartelijke groet,
Sonja Nuijten-Heffels
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Mensagens: 10960
Nee, ik kan dat niet aanpassen. Dat wordt door de administratie gedaan, en wordt dus maandag op zijn vroegst.

U krijgt 2-3 weken voor de afloop van de Premium daarover een bericht, zodat U tijdig kunt verlengen. De verlenging gaat pas in na afloop van de lopende Premium, dus 'te vroeg' betalen kan nimmer.

De verlenging gaat nu in op de datum van verwerking door de administratie.
Responder

Voltar para “Vragen over accounts en Premium”