Familie Z'Brun Eischoll / Wallis / Schweiz

burgi85
burgi85
Mensagens: 32
Modo de introdução: Gráfico
Navegação: Gráfico
Ver a árvore genealógica
Original German below

Translate with Google Translate


Hello dear forum members

Maybe someone can help me to move further into the past of my ancestors.

I am looking for the ancestors of my xx-great great-grandparents Katharina z'Brun who was based in Zube and Stephan Amacker (* 1665) who married you in Eischoll.

Unfortunately, the family chronicle of Eischoll (Amacker-z'Brun Stamm 04) does not go back any further, but according to experience, there are other sources in the forum that can sometimes give unexpected information.

Here are some information that may help:
- son Andreas * 1705 Eischoll oo Furrer Katharina from Unterbäch
- daughter Anna * 1716 Eischoll oo Schröter Johann Matthäus Stefan * 1704

I would be happy if there were still some small information about their ancestors, so that the family tree of my family reaches further back.

Thank you very much for your help

Greeting

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo liebe Forumsmitglieder

evtl. kann mir jemand Helfen noch weiter in die Vergangenheit meiner Vorfahren voranzukommen.

Ich suche die Vorfahren meiner xx-fachen Urgrosseltern Katharina z'Brun die in Zube ansässig war und Stephan Amacker (*1665) den Sie in Eischoll heiratete.

Leider geht die Familienchronik von Eischoll (Amacker-z'Brun Stamm 04) nicht weiter zurück, aber erfahrungsgemäss gibt es hier im Forum noch weitere Quellen die manchmal unverhoffte Informationen geben können.

Hier noch einzelne Informationen die evtl. noch weiterhelfen:
- Sohn Andreas *1705 Eischoll oo Furrer Katharina aus Unterbäch
- Tochter Anna *1716 Eischoll oo Schröter Johann Matthäus Stefan *1704

Ich würde mich freuen wenn es noch irgendwo kleine weitere Informationen zu deren Vorfahren gäbe, damit der Stammbaum meiner Familie noch weiter zurück reicht.

Besten Dank für eure Hilfe

Gruss

Voltar para “All countries”